Nie, nie zapomniałem o swoim blogasku

Ostatnio nic tu nie ma.

Nie obiecuję, że coś będzie.

Ale wbrew pozorom, to wcale nie z lenistwa – po prostu zacząłem działać na innych frontach.

Po pierwsze – wkręciłem się w fandom MLP. Zostałem jednym z autorów strony For glorious Equestria.

Po drugie – odbiło mi zupełnie i zacząłem kręcić gejmpleje z różnych gier. Tę żenadę możecie ujrzeć na moim kanale.

Ale blog nadal działa, o to bądźcie spokojni. [patos]Nie porzucę swych korzeni[/patos].

Tylko temat się musi pojawić.

Informacje emes91
Ategotojużwogóle

Skomentuj

