Radosna twórczość schetyny

Jako że podobno mam jakieś ferie, mój dostęp do kompa będzie w najbliższym czasie mocno ograniczony, więc nie sądzę,  bym utrzymał swój 3-dniowy cykl. Już dzisiaj rzucam jakiś ochłap… eee, to znaczy…

Królem reklamy to ja nie jestem.

Zacznijmy od tego, że jeśli nie znacie jeszcze Dużych Ilości Naraz Psów, to macie natychmiast poznać, bo to prawdopodobnie najlepsza rzecz, jaką Polska i Internet mają światu do zaoferowania. Tenże komiks swoim istnieniem oddala mnie od samobójstwa, a schetynę nawet zainspirowała na tyle, by stworzył parę „dzieł” na Psią modłę. Popatrzcie sobie i cieszcie się, że cokolwiek jest, bo za 3 dni to nie wiem, jak będzie. Już teraz piszę na kacu, a to dopiero drugi dzień „ferii”.

Informacje emes91
Ategotojużwogóle

Skomentuj

